Cumu trainà un rimorchiu in modu sicuru

Cumu trainà un rimorchiu in modu sicuru
10 Cunsiglii di rimorchiu di rimorchi di sensu cumunu
Cuminciamu cù e pratiche di rimorchiu di rimorca.

1. Sceglie l 'attrezzatura dritta

Avè l'uttellu adattatu per u travagliu hè di primura in u rimorchiu.A capacità di pesu di u vostru veiculu è l'equipaggiu deve esse abbastanza per trattà a vostra rimorca è a carica di carica.

A dimensione di u vostru hitch è altri cumpunenti hè ancu chjave per assicurà un fitte sicuru.

2. Hitch up your trailer currettamente

Prima di rimorchià, assicuratevi di avè seguitu e prucedure adatte per attaccà a vostra rimorca.Doppiu verificate tutte e cunnessione, cumpresu l'accoppiatore è u cablaggio, è assicuratevi chì e vostre catene di sicurezza sò attraversate sottu a lingua di rimorca è cunnesse in modu sicuru.

db2

3. Permettenu assai di distanza di stopping

Avete bisognu di aumentà a vostra distanza di seguitu quandu traina una rimorca.Questu significa aumentà a quantità di spaziu trà voi è u veiculu davanti à voi.Ci hè più tempu per piantà cù una rimorca chè cù u vostru veiculu solu.

Inoltre, aiuterà à allargà a vita di u vostru veiculu se pudete evità l'accelerazione brusca, u frenu è a manuvra.

4. Anticipate i prublemi avanti

A causa principale di accidenti sia in u rimorchiu sia in situazioni di guida normale hè l'errore di u driver.Arcuni di i mutivi principali pirsuni entra in accidenti hè perchè ùn sò micca attentu, si guidanu troppu veloce, sò tailgating a persona davanti à elli è cusì.

Siccomu ci vole più tempu per accelerà, piantà, cambià di corsia è girate cù una rimorca, scansate a strada avanti più luntanu di ciò chì avete normalment.Pudete vede parechji prublemi chì sviluppanu assai luntanu.

Osservate u flussu di trafficu è esse prontu à reagisce se necessariu.

5. Attenti à u trailer sway

I venti trasversali, i camioni grossi, i gradi in discesa è l'alta velocità ponu tutti purtà à l'oscillazione di rimorchi.Se ùn site micca attentu, u vostru trailer pò cumincià à oscillari avanti è avanti cum'è un pendulu daretu à voi.U megliu modu per affruntà stu prublema hè cù un tipu di stabilizzatore di l'hitch.

Sè avete avutu l'oscillazione di u rimorca, pudete ancu piglià u to pede da u gasu è applicà manualmente i freni di rimorca cù un controller di frenu.Appughjà u buttone una volta è a vostra rimorca deve allineà cù u vostru veìculu di rimorchiu.

6. Fate assai attenti quandu cambiate corsi

Cambia di corsia nantu à una strada hè una sfida, ancu quandu ùn site micca trainatu.Cù un trailer, i vostri punti cecu aumentanu, è ùn pudete micca accelerà cusì rapidamente.Quandu cambiate corsie cù una rimorca, assicuratevi di avè assai spaziu è si move lentamente da una strada à l'altra.

Pudete ancu installà specchi di rimorchi per aumentà a vostra vista.

7. Siate pacienza quandu passa

Mentre rimorchia, avete da permette più distanza è tempu quandu passanu un altru veiculu o esse passatu da un veiculu.Passà nantu à una strada à duie corsie ùn deve esse quasi mai.Assicuratevi di avè assai spaziu per uttene u vostru veiculu in modu sicuru cù a rimorca in rimorca.

Quandu si passa da un altru cunduttore, sia pacienza è stà calmu, ancu s'ellu ùn torna micca u favore.

Rilassatevi !Arrivà a vostra destinazione abbastanza prestu!

8. Stop à pocu à pocu quandu pussibule

U trainu di una rimorca richiede un travagliu extra da i vostri freni.Pudete aiutà à allargà a vita di u vostru veiculu è di i freni di rimorchi, stendendu in i tappe quant'è pussibule.Anticipate fermate è cuminciate à frenà prima di u normale.

Hè ancu impurtante di mantene i vostri freni di rimorca currettamente aghjustatu è u vostru controller di frenu calibratu.

xveg

9. Ùn caccià micca s'ellu ùn ci hè manera di esce

Hè facilitu per esse bloccatu o bluccatu cù un trailer.Per esempiu, pudete tirà in un picculu parcheghju abbastanza faciule, ma per esce, vi tuccherà à fà una manuvra cumplicata di salvezza.

Assicurati d'unni duv'è tù ti tiri in chì ci hè assai spaziu per fà una svolta cumpleta.Sceglie un locu di parcheghju più luntanu pò esse a megliu opzione.

10. Mantene a vostra stallazione di rimorchiu sicura

U furtu di trailer hè un prublema seriu è hè sempre inespettatu.Un trailer lasciatu incustoditu da sè stessu o ancu accoppiatu pò esse facilmente disaccoppiatu è arrubatu mentre site fora.

Aduprate una serratura di attaccu per mantene a vostra rimorca sicura è una serratura di accoppiamentu per mantene u vostru accoppiatore prutettu contr'à u furtu.

vesa

Tempu di pubblicazione: 07-Jan-2022